Параметри змушених крутильних коливань малообертових дизелів, що визначалися за різними розрахунковими схемами

Автор(и)

  • Олександр Іванович Тарасенко

Ключові слова:

дизель, крутильні коливання, хвильове рівняння, власні частоти, форма коливань, демпфірування, моменти інерції

Анотація

Розглядається мало обертовий дизель як крутильна система, що складається з маховиків (циліндрових відсіків, гребного гвинта), що поєднані валами. Вали можуть бути невагомими (тільки жорсткість), або мати розподілені параметри. Розглянуті розрахункові схеми, в котрих маховики (циліндрові відсіки) мають змінний або постійний момент інерції, а також схема, в котрій циліндровий відсік розглядається як два диски. Один диск має постійний момент інерції, а другий змінний. Диски поєднані один з одним підшипником ковзання з пружним обмеженням відносно кута повороту Наведено методики розрахунків параметрів крутильних коливань системи дизель-валопровід-гребний гвинт, для трьох розрахункових схем.

Біографія автора

Олександр Іванович Тарасенко

кандидат технічних наук

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Конструкція ДВЗ