АНАЛІЗ ДВИГУНІВ З МОДУЛЬНИМ ВІДКЛЮЧЕННЯМ ЦИЛІНДРІВ

Автор(и)

  • Тетяна Миколаївна Колеснікова канд. техн. наук, доцент кафедри експлуатації та ремонту машин,
  • Володимир Георгійович Заренбін Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Дніпропетровськ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/0419-8719.2016.2.07

Ключові слова:

поршневий двигун внутрішнього згорання, відключення циліндрів, безшатунний двигун, муфта

Анотація

Розглядаються існуючі конструкції автомобільних двигунів, що реалізують різні способи відключення циліндрів. Виявлено недоліки і переваги двигунів з різними способами відключення циліндрів. Відмічається, що модульні двигуни мають найбільшу паливну економічність, однак вони відрізняються складністю та ненадійністю конструкції. Також наведено, що  у безшатунному двигуні з кривошипно-кулісним механізмом крім можливості підвищення ефективного ККД через малі механічні втрати, конструктивно простіше реалізується модульне відключення циліндрів.

Біографії авторів

Тетяна Миколаївна Колеснікова, канд. техн. наук, доцент кафедри експлуатації та ремонту машин

Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Дніпропетровськ

Володимир Георгійович Заренбін, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Дніпропетровськ

доктор техн. наук, професор, завідувач кафедри експлуатації та ремонту машин

Посилання

Poliot H.N. A variable-Displacement SI Engine / H.N. Poliot, W.R. Delameter, C.W. Robinson // SAE Congress - 1977. - № 770114. - 19 pp.

Thorvald N., Olson Ormsby, Variable volume. 1972 . Рiston stroke control mechanism, William F. O'Dea. Pat. 3,633,429.

Joseph Scalzo, 1988. Wobble plate engine stabilizer mechanism. Patents Pty. Ltd. U.S. Pat 4,727,761.

Yasuo Nakajima, Іnternal combustion engine system with an air-fuel mixture shut off means. 1978. Pat. 4,106,471.

Разработка и исследование экспериментальной системы питания двигателя ЗМЗ-53 с отключаемыми цилиндрами. /Научный руководитель Гутаревич Ю.Ф. // Научный отчет НИР – 1984, КАДИ. № гос. регистрации 01.83.0077270.

Филиппов А.З. Повышение экономических и экологических показателей ДВС отключением отдельных рабочих циклов: Дис... д-ра техн. наук: 05.04.02. – К., 1996. – 460 с.

loan Manole, Burak A. Gecim, William С Albertson, Stop valves. 2006. Valve deactivator latching assembly. US. Pat. 7,111,597 B2.

Yoshihiro Fujiyoshi,Stop klapanov_razreznye rocker.1997. Variable cylinder-operation controlled internal combustion engine. Pat. 5,636,609.

M. Marius-Jean-Baptiste-Julien, MOTBURS DIVBRS.1919. Stoppage of piston. FR. Pat. 494.662.

Alan Cohan, SYNCHRONIZING AND INDEXING CLUTCH. 1978. Stoppage of piston .Clutch crankshaft. Pat. 4,069,803.

Мищенко Н.И. Нетрадиционные малоразмерные двигатели внутреннего сгорания. В 2-х томах. Т. 1.: Теория, разработка и испытание нетрадиционных двигателей внутреннего сгорания. – Донецк: «Лебедь», 1998 – 228 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

КОНСТРУКЦІЯ ДВЗ