АНАЛІЗ МЕТОДУ ДИНАМІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ КОНЦЕНТРАЦІЙ ТВЕРДИХ ЧАСТИНОК У ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗАХ ДИЗЕЛІВ З ОПТИКО- ЕЛЕКТРИЧНИМ ЧУТТЄВИМ ЕЛЕМЕНТОМ
Ключові слова:
дизель, тормозной стенд, отработавшие газы, твердые частицы, концентрация, массовый выброс, динамические измеренияАнотація
Проаналізовано сучасні методи динамічних вимірювань масових викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизельних силових установок, вимоги щодо їх точності та швидкодії. Розроблено принципову схему та макетний зразок динамічного вимірювача викидів твердих частинок з оптико-електричним чуттєвим елементом, який дозволяє контролювати миттєві значення концентрацій, масових та питомих викидів твердих частинок від дизелів різних типів.Посилання
Burtscher H., Literature Study on Tailpipe Particulate Emission Measurement for Diesel Engines // done for the Particle Measurement Programme (PMP) for BUWAL/GRPE . Fachhochschule Aargau, University of Applied Science, Windisch, Switzerland. - March 2001. – 45 р.
Anderson J.D. UK Particle Measurement Programme. Phase 2 / Heavy Duty Methodology Development // Final Report.– Ricardo Consulting Engineers Ltd. – 2003, August. – 222p.
Abe Tsugio, Sato Tatsuji, Hayashida Morimasa. Particulate matter emission characteristics under transient pattern driving // SAE Techn. Pap. Ser. – 1989. - №890468. – P. 151-163.
MacDonald J.C., Barsik N.J., Gross G.P., Shahed S.P., Johnson J.H. Status of diesel particulate measurement methods // SAE Techn. Pap. Ser. – 1984. - № 840345. – P. 1-20.
Seito Keizo, Shinozaki Osamu. The measurement of diesel particulate emissions with tapered element oscillating microbalance and an opacimeter // SAE Techn. Pap. Ser. – 1990. - № 900644. – P. 1-5.
Oswald M., Nunnemann F. Die dynamische Partikelmessung ein notwendiges Hiltsmittel bei der Eutwick-lung von Dieselmotoren // VDI-BER. – 1988. –No 681. –S. 365-377.
Andersson J.D. UK Particle Measurement Programme. Phase 1 / Heavy Duty Methodology Development // Final Report. – Ricardo Consulting Engineers Ltd., 2002, July. – 136 p.
Измерения в промышленности. Справочник. Кн. 1. Теоретические основы / Под ред. П. Профоса. – М.: Металлургия, 1990. – 492 с.
Schraml S., Will S., Leipertz A. Simultaneous measurement of soot mass concentration and primary particle size in the exhaust of DI diesel engine by time-resolved laser-induced incandescence (TIRE-LII) / SAE Techn. Pap. Ser., 1999-01-0146. – 8 p.
Regulation No 49. Revision 5. Uniform provision concerning the approval of compression ignition (C.I.) and natural gas (NG) engines as well as positive-ignition (P.I.) engines fuelled with liquefied petroleum gas (LPG) and vehi-cles equipped with C.I. and NG engines and P.I. engines fu-elled with LPG, with regard to the emissions of pollutants by the engine. - United Nations Economic and Social Council Economic Commission for Europe Inland Transport Commit-tee Working Party on the Construction of Vehicles. – E/ECE/TRANS/505. – 4 May 2011. – 194 p.
Hardenberg H. Grenzen der Rubmassnbestimmung aus optishen Transmessungen / H. Hardenberg, H. Albreht // MTZ: Motortechn. Z. – 1987. – 48, № 2. – P. 51-54.
Марченко А.П. Влияние режимов работы автотракторного дизеля на выбросы твердых частиц с отработавшими газами / А.П. Марченко, И.В. Парсаданов, А.П. Поливянчук // Вісник Національного транспортного університету. – 2012. – № 25. – С. 151-155.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Двигуни внутрішнього згоряння
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.