ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ БЕЗШАТУННОГО ДВИГУНА
Ключові слова:
математическая модель, переменная степень сжатия, текущее давление, температура смеси, впускной клапан, дросселированиеАнотація
Приведена математична модель робочого циклу бензинового чотиритактного двигуна з урахуванням кінематики силового механізму та змінного ступеня стискання на часткових режимах.
Модель впускної системи заснована на рівняннях втрат тиску в елементах впускної системи і дозволяє визначати температуру та тиск перед впускним клапаном в залежності від навантаження та частоти обертання колінчастого валу.
По точності розрахунків дана математична модель не поступається відомим програмам, але значно простіша, менш трудомістка й вимагає меншого машинного часу. Модель дозволяє оцінювати заходи, що направлені на оптимізацію конструкції двигуна й підвищення його паливної економічності.
Посилання
Мищенко Н.И. Нетрадиционные малоразмерные двигатели внутреннего сгорания. В 2 томах. Т.1. Теория, разработка и испытание нетрадиционных двигателей внутреннего сгорания. – Донецк: Лебедь, 1998. – 228 с.
Вибе И. И. Новое о рабочем цикле двигателей / И. И. Вибе. – М.¬ Свердловск: Машгиз, 1962. – 271 с.
Мищенко Н. И. Расчет параметров во впускном трубопроводе бензинового двигателя с различными способами регулирования нагрузки и степени сжатия / Н. И. Мищенко, Т. Н. Колесникова, Ю. В. Юрченко, В.С. Шляхов // Вісник СНУ ім. Володимира Даля. – 2007. – №6 (12). – С. 79 – 84.
Гудилин Н. С. Гидравлика и гидропривод/ Н. С. Гудилин, Е.М. Кривенко, Б.С. Маховиков и др. – 3-е изд. – М.: Изд-во Московского государственного горного университета, 2001. – 520 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Двигуни внутрішнього згоряння
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.