Аналіз досліджень гідродинамічних процесів в електрогідравлічних форсунках дизелів
Ключові слова:
акумуляторна паливна система, електрогідравлічна форсунка, стисливість палива, штанга мультиплікатора замикання, тиск палива, під'їм голки, функціональні залежності.Анотація
Розроблена методика для математичного моделювання гідродинамічних процесів в електрогідравлічних форсунках дизелів. Вона базується на результатах розрахункових і експериментальних досліджень. У методиці стисливість палива і деформація штанги, голки і мультиплікатора замикання є функціями тиску палива. У статті визначені робочі діапазони ефективних прохідних перерізів жиклерів камери управління. Встановлені їх оптимальні значення по критерію мінімальної затримки підйому голки розпилювача. Показаний вплив підйому голки розпилювача на швидкість цього підйому.Номер
Розділ
Робочі процеси ДВЗ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Двигуни внутрішнього згоряння
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.