Особливості робочого процесу дизеля з пневматичним розпилюванням палива
Анотація
Розглянуто позитивні та негативні властивості компресорних дизелів. Запропоновано різні варіанти отримання повітря високого тиску для пневматичного розпилювання палива за рахунок утилізації енергії відпрацьованих газів двигуна, тобто без витрати виробленої ним потужності. Наведено результати порівняльного експериментального дослідження робочого процесу дизеля 1Ч15,0/20,5 в штатній комплектації та з пневматичним розпилюванням палива. В останньому випадку було використано пневматичну форсунку оригінальної конструкціїта інший поршень, що забезпечило істотне підвищення
ступеня стиснення.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Гіпотези, пропозиції
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Двигуни внутрішнього згоряння
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.