Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів

Автор(и)

  • Василь Петрович Матейчик
  • Микола Павлович Цюман
  • В. А. Ніколаєнко

Анотація

В статті розглянуто особливості математичного моделювання поршневого бензинового двигуна при регулюванні його потужності комбінованим методом з відключенням частини циліндрів з метою визначення коефіцієнта нерівномірності ходу двигуна. Наведено універсальні ха-рактеристики двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 за питомою ефективною витратою палива і коефіцієнтом нерівномірності ходу двигуна. Визначено зони доцільності застосування комбінованого регулювання потужності поршневого бен-зинового двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 з відключенням частини циліндрів за критеріями паливної економічності і рівномірності ходу двигуна.

Біографії авторів

Василь Петрович Матейчик

доктор технічних наук

Микола Павлович Цюман

кандидат технічних наук

В. А. Ніколаєнко

інженер

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Конструкція ДВЗ