Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів

Василь Петрович Матейчик, Микола Павлович Цюман, В. А. Ніколаєнко

Аннотация


В статті розглянуто особливості математичного моделювання поршневого бензинового двигуна при регулюванні його потужності комбінованим методом з відключенням частини циліндрів з метою визначення коефіцієнта нерівномірності ходу двигуна. Наведено універсальні ха-рактеристики двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 за питомою ефективною витратою палива і коефіцієнтом нерівномірності ходу двигуна. Визначено зони доцільності застосування комбінованого регулювання потужності поршневого бен-зинового двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 з відключенням частини циліндрів за критеріями паливної економічності і рівномірності ходу двигуна.


Полный текст:

PDF (Українська)

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.