Вибір параметрів адаптивного завдання паливоподачі автомобільного дизеля 4ЧНА-1 8,8/8,2 в умовах моторного стенда

Автор(и)

  • Олександр Васильович Грицюк
  • Олександр Миколайович Врублевський
  • Григорій Олександрович Щербаков
  • Олексій Овчинніков

Анотація

У статті представлені результати стендових випробувань автомобільного дизеля 4ДТНА1, проведених по ортогональному математичному плану з метою одержання
поліноміальних залежностей необхідних параметрів паливоподачі від частоти обертання колінчатого вала і тиску
наддувного повітря для формування їх адаптивного задавання під конкретні умови роботи дизеля. Моторними   випробуваннями підтверджена необхідність закладеного в
конструкцію паливоподаючої апаратури дизеля зв'язаного
керування цикловою подачею палива і кутом випередження упорскування палива по всіх експериментально-розрахункових точках характеристик усережимного регу-
лятора. Отримані математичні залежності для подальшого
відпрацьовування і настроювання розділеної паливоподаючої апаратури безпосередньої дії для вітчизняного автомобільного дизеля.

Біографії авторів

Олександр Васильович Грицюк

доктор технічних наук

Олександр Миколайович Врублевський

доктор технычних наук

Григорій Олександрович Щербаков

інженер

Олексій Овчинніков

аспірант

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Робочі процеси ДВЗ