Вибір параметрів адаптивного завдання паливоподачі автомобільного дизеля 4ЧНА-1 8,8/8,2 в умовах моторного стенда
Анотація
У статті представлені результати стендових випробувань автомобільного дизеля 4ДТНА1, проведених по ортогональному математичному плану з метою одержанняполіноміальних залежностей необхідних параметрів паливоподачі від частоти обертання колінчатого вала і тиску
наддувного повітря для формування їх адаптивного задавання під конкретні умови роботи дизеля. Моторними випробуваннями підтверджена необхідність закладеного в
конструкцію паливоподаючої апаратури дизеля зв'язаного
керування цикловою подачею палива і кутом випередження упорскування палива по всіх експериментально-розрахункових точках характеристик усережимного регу-
лятора. Отримані математичні залежності для подальшого
відпрацьовування і настроювання розділеної паливоподаючої апаратури безпосередньої дії для вітчизняного автомобільного дизеля.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Робочі процеси ДВЗ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Двигуни внутрішнього згоряння
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.