Математичне моделювання випадкового процесу експлуатації головного суднового двигуна
Ключові слова:
випадковий процес, параметр потоку відмов та відновлень, ймовірність, математичне сподівання, потужність головного суднового двигуна внутрішнього згоряння 8ДКРН60/195-10 (8L60MC) (ДБ-32), швидкість ходу судна, нерівність Йенсена, суб’єктивні переваги.....Анотація
Здійснено спробу математичного моделювання випадкового процесу експлуатації головного суднового двигуна. експлуатація головного суднового двигуна розглядається як випадковий процес із дискретними станами та безперервним часом. Математичне моделювання здійснено для головного суднового двигуна 8ДКРН60/195-10 (8L60MC) (ДБ-32). Враховано параметри потоків відмов та відновлень за циліндрами. Отримано ймовірності відмов циліндрів двигуна, математичні сподівання потужності двигуна та швидкості ходу судна при прийнятих припущеннях. перевірено виконання умов нерівності Йенсена. Запропоновано, для оцінки ступеню невизначеності суб’єктивних переваг експлуатаційників, гібридну модель відносної псевдоентропійної функції суб’єктивних переваг, котра має ряд переваг порівняно до традиційної ентропії Больцманівського або Шеннонівського типу. Побудовано відповідні графіки.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Двигуни внутрішнього згоряння
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.