Параметри змушених крутильних коливань малообертових дизелів, що визначалися за різними розрахунковими схемами
Ключові слова:
дизель, крутильні коливання, хвильове рівняння, власні частоти, форма коливань, демпфірування, моменти інерціїАнотація
Розглядається мало обертовий дизель як крутильна система, що складається з маховиків (циліндрових відсіків, гребного гвинта), що поєднані валами. Вали можуть бути невагомими (тільки жорсткість), або мати розподілені параметри. Розглянуті розрахункові схеми, в котрих маховики (циліндрові відсіки) мають змінний або постійний момент інерції, а також схема, в котрій циліндровий відсік розглядається як два диски. Один диск має постійний момент інерції, а другий змінний. Диски поєднані один з одним підшипником ковзання з пружним обмеженням відносно кута повороту Наведено методики розрахунків параметрів крутильних коливань системи дизель-валопровід-гребний гвинт, для трьох розрахункових схем.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Двигуни внутрішнього згоряння
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.