СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ АВТОМОБІЛЬНИХ ДВИГУНІВ ІЗ РІЗНИМИ СПОСОБАМИ РЕГУЛЮВАННЯ ПОТУЖНОСТІ ТА СТУПЕНЯ СТИСКУ

М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова, Ю. В. Юрченко, Д. М. Бухтієнко

Аннотация


Обговорюються перспективи й конструкції нетрадиційних двигунів. Проведений аналітичний огляд різних способів регулювання навантаження та ступеня стиску бензинового двигуна внутрішнього згоряння на часткових режимах його роботи. Розглянуті недоліки цих способів та зроблені висновки щодо доцільності їх застосування на двигунах. Відзначається, що із всіх відомих на сьогодні типів двигунів самим багатообіцяючим для установки на автомобіль завтрашнього дня є безшатунний поршневий двигун із кривошипно-кулісним силовим механізмом. Роботи зі створення такого двигуна ведуться протягом більше 20 років у ДонНТУ.  Іл. 5. Бібліогр. 19 назв.


Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Мищенко Н. И. Нетрадиционные малоразмерные двигатели внутреннего сгорания: В 2 т. — Донецк: Лебедь, 1998. — Т. 1: Теория, разработка и испытание нетрадиционных двигателей. — 228 с.

Khoshaim Bakr H. An investigation into the possibility of using steam engines for vehicle propulsion // J. Eng. Sci. – 1977. – 3, №2. – P.39 – 41.

Abbin Joseph P. Sandia laboratories operational experience with small heat engines in solar thermal power systems // Proc. 14th In-tersoc. Energy Convers. Eng. Conf., Boston, Mass., 1979. – Vol.1. – Washington, D.C. – 1979. – P.143 – 147.

Горожанкин С.А. Машины Стирлинга: параметры рабочих процессов. – Макеевка: ДонГАСА, 2003. – 208 с.

Долганов К.Є., Лісовал А.А., Мержиєвська В.В. та ін. Регулювання потужності двигуна Стірлінга моделі УДС–1. // Системні методи керування, технологія та організація виробництва, ремонту та експлуатації автомобілів: Зб. наук. пр. – К.: УТУ; ТАУ, 2003. – №16. – С.56 – 60.

Insights into the thermodynamics of Stirling cycle machines // Finkelstein Theodor 29th Intersoc. Energy Convers. Eng. Conf., Monterey, Calif., Aug. 7 – 11, 1994: Collect. Techn. Pap. Pt 4. – Washington (D.C.). – 1994. – P.1829 – 1834.

Stirling machines: automotive applications may take a seat to nouschold chores // O’Conner Leo Mech. Eng. – 1992. – 114, №6. – P. 75 – 79.

Janicki E. Which Auto Engine Next? - "Automotive Engineer", 1976, v.84, N 7, P.33.

www.gomecsys.com/index2.asp.

www.waitnews.com/prodrive_and_gomecsys. htm.

Пат. №6349684 В1 США Crank – connecting rod mechanism. Lambertus Hendrik de Gooijer. – Опубл. 26.02.2002.

Н.И. Мищенко, В.П. Матейчик, В.Л. Супрун. Конструкции автомобильных бензиновых двигателей с регулируемой степенью сжатия и их особенности // Вісник СНУ ім.. Володимира Даля.–2007.–№6 (112). –С. 19 – 23.

A Desing and Experimental Study of an Otto Atkinson Cycle Engine Using Late Intake Valve Closing. Blakey S.C., Saunders R.J., Ma T.H., Shopra A. “SAE Techn. Pap. Ser.”, 1991, № 910451, 9 pp.

The development of automotive Miller cycle gasoline engine / Ikeda Tatsuji, Hatamura Koichi, Nogami Takao, Matsuoka Hideki, Iguchi Yuichi // JSME News. –1995–6, №1 –P.11.

Deutsche Pa-tentschrift DT-PS 100 1049. 15. Miller R. and Lieberherr H.U. The Miller Supercharging System for Diesel and Gas Engines Operating Conditions. СIМAС Kongress, 1957, Zürich, S. 787/803.

Brinson L. High Performance Gas Burning Engines. CIMAC–Kongress, 1965, London, В 1, S. 603/636.

Luftund Kraftstoffzumessung bei Ottomotoren mit variabler Ventilsteuerung / Esch Thomas, Pischinger Martin, Göbel Thomas // MTZ: Motortechn. Z. –1996. –57, №2.–S.106–112, 114–115.

Hatannura Koichi, Hitomi Mitsuo, Ohe Hiromi, Kobayashi Takashi // Nihon kikai gakkai ronbunshu. В = Trans. Jap. Soc. Mech. Eng. В.–1995–61, №590.–P. 3477–3483.


Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.